Tájékoztatás a háziorvosi rendelő főbejáratának átalakításáról
A Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal értesíti a Tisztelt Lakosságot, hogy Szentgotthárd Város Önkormányzata megbízásából az UTPLAN ’95 Építőipari és Szolgáltató Kft. hamarosan megkezdi a Szentgotthárd, Rákóczi F. utcai háziorvosi rendelő főbejárat átalakítását és az épület előtti térrendezés kivitelezési munkáit.
A beruházás során a következők valósulnak meg:
· A bejárati előlépcső átalakítása, illetve új rámpa építése betegszállító hordágy használatának biztosítása érdekében;
· Az épület előtti teljes területen térrendezés (új térkő-burkolat kialakítása), közlekedő terek (parkolók, járdák) burkolása, virágágyás, illetve kerékpártároló kialakítása.
A kivitelezői munka várható kezdési napja: 2021. június 10. (csütörtök).
A munkafolyamatok a rámpa építés alapozási munkáival kezdődnek, ennek következtében az első ütemben a betegfogadás részére fenntartott parkolórészt lezárjuk.
Előre láthatóan 2021. június 14. és 2021. július 15. között a főbejáratot közvetlenül érintő munkafolyamatok miatt a főbejáratot megközelítő lépcsőt átalakítják és rámpa is épül. Ebben az időszakban az épület főbejáratát lezárják, így a rendelők megközelítése csak a Széll Kálmán tér 14. felől (a főtéri Vasbolt melletti kapualj mögötti udvaron keresztül) elérhető hátsó bejáraton történhet.
A Rákóczi utcában az épület előtti a beruházással érintett további területrészek (pl.: orvosok részére fenntartott parkoló) is a munkálatok függvényében, ütemezetten lezárásra kerülnek.
A beruházás befejezési határideje: 2021. szeptember 30.
Az építési munkálatok időtartama alatt kérjük megértő türelmüket!
Forrás: Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal- Vágányzári hirdetmény
- Vágányzári hirdetmény
- Vágányzári hirdetmény
- Térítési díjak befizetésének márciusi időpontjai
- Tájékoztató a gépjárműadóról
- Térítési díjak befizetésének februári időpontjai
- Vágányzári hirdetmény
- Álláshirdetések - Család- és Gyermekjóléti Központ
- Tájékoztatás vadászatról
- Tájékoztatás terelővadászatról