Változik a NAV szentgotthárdi kirendeltségének a nyitvatartása
2022. szeptember 1-jétől megváltozik a szentgotthárdi kirendeltség nyitvatartása. A szentgotthárdi kormányablakban (Széll Kálmán tér 11.) a korábbi heti egy nap helyett szeptember 1-jétől már heti két nap intézhetik adóügyeiket ügyfeleink. Így keddenként 8 órától 11 óráig, szerdánként 8 órától 15 óráig lesz nyitva az ügyfélszolgálat.
SZENTGOTTHÁRDI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Szentgotthárd, Széll Kálmán tér 11.
Nyitvatartás:
kedd: 8.00 - 11.00
szerda: 8.00 - 15.00
A további ügyfélszolgálatok címe és nyitvatartási rendje a NAV honlapján tekinthető meg. Az adózóknak egyes adóügyeik telefonos intézésére is lehetőségük van az Ügyfél-tájékoztató és Ügyintéző Rendszeren (ÜCC) keresztül. További hasznos információ és részletes útmutató a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) található. Az ügyek elektronikus intézéséről a 32-es, az ÜCC rendszerről a 33-as információs füzetben olvashatnak.
Forrás: Szentgotthárdi Közös Önkormányzati Hivatal